sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Kuinka hevoseni tuli minulle

Haaste jatkuu:)

Päivä 7: Kuinka hevoseni tuli minulle

Ennen Remingtonia kävin kokeilemassa 5v palominoa lusitano-ruuna Bohemioa, joka olisi ollut varsin kiinnostava. Sen koulutus oli jäänyt vähän vaiheeseen, mutta siitä olisi saanut vaikka mitä irti. Sen luonne oli kovin arka, joten se jäi mietintään.


Jotenkin Boe tuntui vähän riskiltä, niin päätin käydä kokeilemassa muitakin. Ja onneksi kävin, sillä heti seuraavana päivänä kävin kokeilemassa Remingtonia.
En edes tiedä, miksi lähdin kokeilemaan Remiä, sillä se oli kaikkea muuta, kuin mitä etsin, minun kun oli tarkoitus ottaa nuori projekti.. Koeratsastus oli oikeastaan aika kamala, Remi oli jäykkä ja siitä huomasi, ettei sitä oltu ratsastettu läpi ikuisuuksiin.
Kaikella järjellä minun olisi vain pitänyt lähteä kokeilemaan muitakin, mutta jokin Remin luonteessa vain iski niin kovaa, että se oli sitten siinä.
Onneksi tein päätöksen ihan vain tunteen mukaan. Remi on kyllä yllättänyt minut todella positiivisesti, sen asenne on aivan loistava ja sen kanssa töiden tekeminen on yleensä todella kivaa ja palkitsevaa. Tuollaisella luonteella varustettuja hevosia ei vaan tule usein vastaan. Tällä hetkellä Remi on minulle täydellinen hevonen :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti